m

profilki
profilki
profilki
profilki

czwartek, 6 sierpnia 2015

O mnie




Brązowowłosa introwertyczka. Zodiakalna ryba urodzona w 94 roku.
W kulturze Indian byłabym zodiakalnym Wilkiem.



 Siła i niezależność wilka.
Niby jestem spokojna, ale życie mnie nauczyło, że trzeba umieć walczyć o swoje i być nieustępliwym. Ciągle udowadniam swoją niezależność. Rzadko słucham innych i robię to co chcę. Chodzę własnymi ścieżkami. Twardo bronie swoich poglądów i racji. 
Jestem rodzinna i opiekuńcza. Ale mam też skłonności do życia w samotności.

Jestem jak termos, na zewnątrz zimna w środku ciepła.
Jestem nieco aspołeczna i nieufna. Szczera do bólu i czasami niezbyt miła.
W realu nie jestem wylewną osobą tzn. nie opowiadam o swoim życiu nowo poznanej osobie ani nie odnoszę się do niej emocjonalnie. Dlatego wydaję się być chłodną osobą, ale mam też sporo empatii i dobre serce. Najbliższym i tym w potrzebie okazuję wrażliwość i ciepło. 


Nierozerwalny związek z naturą.
Kocham przyrodę i szanuję ją jak najbardziej potrafię. Gdy tylko mogę uciekam do pobliskiego lasu, który mnie uspokaja i wycisza. Uwielbiam błogi zapach lasów. Kocham podróże w górskie krajobrazy i zdobywać szczyty.  To właśnie w górach pokonuję swoje słabości i staję się silniejsza.
Kolor zielony jest moim ulubionym. 


Wizerunek.
Lubię ciężkie brzmienia i muzykę folkową. Od Eluveitie po Wardrunę. Im bardziej kojarzy się z kulturą pogańską i przyrodą tym lepiej. 
Uwielbiam biżuterie wikińską oraz celtycką. Wyrażam się poprzez wszelkiego rodzaju czernie, biele, szarości, zielenie i brązy i w tzw. wrzosowy. 
Choć glanów już nie noszę (właściwie to są zniszczone, podeszwa od nich odchodzi), to jednak trzymam je wciąż w szafie na pamiątkę. Ot takie dziwactwo


Wszechstronne zainteresowania.
Uwielbiam rysować, malować i fotografować.
Interesuje i pasjonuje wszystko co skandynawskie zwłaszcza epoka wikingów, ale równie fascynuje mnie kultura Celtów. Uwielbiam słuchać języka skandynawskiego, dla mnie brzmi on cudownie. 
Podobno mam przodka ze Skandynawii od strony ojca. Póki co nie man na to "naukowych" dowodów.W kwestii literatury uważam, że równie ważna jest fabułą jak i styl pisania. Dlatego pod względem książek jestem wybredna.

Obecnie mam za sobą 4-letnie Liceum Plastyczne i zawód grafika. A zawodowo pragnę zając się fotografią.






!Uwaga!

Jeśli nie masz zamiaru pozostawić po sobie sensownego komentarza to daruj sobie spamy. Zapewniam cie, że go zignoruję lub skasuje.

Szukaj na tym blogu