m

profilki
profilki
profilki
profilki

czwartek, 6 sierpnia 2015

O blogu





Jest to blog o zabarwieniu pogańskim, głównie celtycko-skandynawskim.


Piszę o pogaństwie skandynawskim i celtyckim - ich kulturze, obyczajach, zwyczajach i praktycznie co wszystko z nią związane. O rzeczach inspirowanych pogaństwem. 
O samej Skandynawii o której marze już od dawna. O pięknie przyrody, która chwyta mnie za serce. O nowo odkrytych przeze mnie krajobrazach piękna natury i tych warte zobaczenia.
O muzyce, która oczyszcza moją duszę niczym khatarsis i działa na mnie równie mocno co przyroda. O muzyce od folkowych ciężkich brzmień po czysty folk, które polecam wszystkim tym co szukają w muzyce mitologii, pogaństwa i przede wszystkim związku człowieka z naturą. 
Nie zabraknie u mnie recenzji o książkach i filmach wartych polecenia i krytyki. I o tym co mnie intryguje i fascynuje.
Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam i rozgość się proszę z herbatką.


!Uwaga!

Jeśli nie masz zamiaru pozostawić po sobie sensownego komentarza to daruj sobie spamy. Zapewniam cie, że go zignoruję lub skasuje.

Szukaj na tym blogu